• main_navigation_menu_icon.png

ic_more_vert.png

Treningsplaner

Mine treningsplaner Ny treningsplan

_uploads/workout_plans/no/weekly/nybegynner_i_styrketrening/nybegynner_i_styrketrening_9.jpg
Nybegynner i styrketrening

Ikke prøvd styrketrening tidligere?

_uploads/workout_plans/no/weekly/6_dagers_kombinert_styrketrening_og_cardio/6_dagers_kombinert_styrketrening_og_cardio_10.png
6 dagers kombinert styrketrening og cardio

For deg som vil øke i både styrke og hastighet på løping (3 km og 5 km).

_uploads/workout_plans/no/weekly/2_dagers_styrketrening/2_dagers_styrketrening_7.png
2 dagers styrketrening

Dårlig tid i hverdagen, men alikavell vil trene styrke? Da passer dette to dagers programmet deg.

_uploads/workout_plans/no/weekly/5_dagers_styrkeplan/5_dagers_styrkeplan_2.png
5 dagers styrkeplan

Her er en 5 dagers treningsplan for deg som vil øke i muskelmasse.

_uploads/workout_plans/no/weekly/tre_dagers_styrkeprogram/tre_dagers_styrkeprogram_6.png
Tre dagers styrkeprogram

Et treningsprogram for deg som har lyst til å starte med styrketrening. Du kan trene to og to øvelser sammen.

_uploads/workout_plans/no/weekly/utholdende_styrke_overkropp/utholdende_styrke_overkropp_8.png
Utholdende styrke overkropp

Her er en plan for deg som ønsker å trene utholdende styrke for overkropp.

_uploads/workout_plans/no/weekly/5_km_lopsplan_for_vidrekommende_-_uke_1/5_km_lopsplan_for_vidrekommende_-_uke_1_3.png
5 km løpsplan for vidrekommende

Skal du løpe 3 eller 5 km? Denne planen er laget for deg som står fast og vil øke i hastighet.

_uploads/workout_plans/no/weekly/haralds_5_dagers_styrkeplan/haralds_5_dagers_styrkeplan_4.png
Haralds 5 dagers styrkeplan

Følg denne planen for maks muskelvekst. Vi kjører alle øktene med 8 reps i 4 sett.

_uploads/workout_plans/no/weekly/cardio_og_styrke/cardio_og_styrke_12.png
Cardio og styrke

6 dagers cardio og styrketrening, med hovedfokus på 3000 meter.

_uploads/workout_plans/no/weekly/4_dager_styrke__3_dager_cardio/4_dager_styrke__3_dager_cardio_14.png
4 dager styrke, 3 dager cardio

Vi kjører 2 dager hard styrke, 2 dager utholdende styrke og 3 økter cardio.